XXIII POŻEGNANIE WAKACJI W RUDAWCE RYMANOWSKIEJ
REGIONALNY CZEMPIONAT KONIA HUCULSKIEGO
XIX KRAJOWA WYSTAWA BYDŁA SIMENTALSKIEGO
KRAJOWa Wystawa Ras Rodzimych
Rudawka Rymanowska 23-25 SIERPNIA 2024 r.
UWAGA!!! Ważna informacja dla wystawców:
W związku z zapytaniem o możliwość powieszenia banerów na ringu oceny bydła podczas XIX Krajowej Wystawie Bydła Simentalskiego w Rudawce Rymanowskiej informujemy, że powierzchnia ringu zastrzeżona jest tylko i wyłącznie dla organizatorów KWBS.
WaŻne informacje organizacyjne dla wystawcÓw,
biorĄcych udziaŁ w imprezie „XXIII PoŻegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej” w dniach 23-25.08.2024 r.
1. Zgłoszenia udziału w imprezie dokonać można tylko i wyłącznie na Kartach zgłoszenia udziału w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2024 r.
2. Opłaty za stoisko należy dokonać w terminie do 19 sierpnia 2024 r. na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr 44 8636 0005 2001 0019 5214 0004
3. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia wystawcy o ile wcześniej zostanie zgłoszona większa ilość wystawców z tej samej branży (nie więcej niż 3 stoiska tego samego rodzaju, decyduje kolejność zgłoszeń). Powyższy zapis nie dotyczy wystawców z branży rolniczej
4. Obowiązuje zasada: 1 WYSTAWCA – 1 STOISKO!
5. Samochody ciężarowe i lawety (przewożące ciągniki i sprzęt rolniczy) powinny być zaparkowane na wyznaczonym parkingu poza miejscem wystawy, na terenie Gospodarstwa Odrzechowa (6 km od terenu wystawy).
6. Każdy wystawca ma wyznaczone miejsce wystawowe, zgodnie z informacjami podanymi w karcie zgłoszenia udziału. Zabrania się samowolnej zmiany miejsca wystawowego
7. Wyznaczone przez organizatora miejsce wystawowe można zajmować w piątek 23.08.2024 r. w godz. od 12:00 do 18:00 i w sobotę 24.08.2024 r. w godz. od 7:00 do 9:00
8. Wjazd na teren wystawy możliwy będzie po okazaniu KARTY WJAZDU, którą każdy wystawca otrzyma po dokonaniu zgłoszenia udziału w wystawie. Karta zostanie przesłana wystawcy pocztą e.mailową lub tradycyjną
OgÓlne Warunki UCZESTNICTWA W IMPREZIE
XXIII POŻEGNANIA WAKACJI W RUDAWCE RYMANOWSKIEJ
23-25 SIERPNIA 2024 r.
1. Organizatorzy:
- Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego z/s w Odrzechowej
- Okręgowy Związek Hodowców Koni w Rzeszowie
- Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Sp. z o.o. w Odrzechowej
- Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Kraków
Lokalizacja: tereny wystawowe w Rudawce Rymanowskiej
Dni i godziny otwarcia wystawy: 24 - 25. 08. 2024 r. (sobota-niedziela) godz. 8:00 - 18:00
I. Zasady uczestnictwa
- 1. Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest przesłanie lub złożenie w siedzibie organizatora (Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Odrzechowa Sp. z o.o.) wypełnionej „Karty zgłoszenia udziału" oraz dokonanie wymaganej wpłaty na niżej podane konto bankowe do dnia 19.08.2024 r.
Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr 44 8636 0005 2001 0019 5214 0004
z dopiskiem „XXIII Pożegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej”
- Wjazd na teren wystawy możliwy będzie po okazaniu KARTY WJAZDU, którą każdy wystawca otrzyma po dokonaniu zgłoszenia udziału w wystawie. Karta zostanie przesłana wystawcy e.mailem lub pocztą tradycyjną
- Organizator przydziela powierzchnię pod stoisko dla danej branży według kolejności zgłoszeń. Minimalna przydzielona powierzchnia wynosi 2 metry bieżące frontu stoiska
- W przypadku zabudowy powierzchni wystawienniczej i nagłośnienia we własnym zakresie, wystawca zobowiązany jest uzgodnić z organizatorem plan zabudowy stoiska do 19.08.2024 r.
Wyznaczone przez organizatora miejsce wystawowe można zajmować w piątek 23.08.2024 r. w godz. od 1200 do 1800 i w sobotę 24.08.2024 r. od godz. 700.
Organizator zobowiązuje wystawcę do przygotowania stoiska najpóźniej do godz. 900 w dniu 24.08.2024 r.
Organizator nie zapewnia wyposażenia stoiska w sprzęt.
Demontaż stoisk może odbywać się wyłącznie po zakończeniu wystawy.
Transport, przeładunek, zamontowanie i demontaż eksponatów należą do obowiązków wystawców. Wystawca ubezpiecza eksponaty na swój koszt.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody i kradzieże powstałe na stoisku wystawowym wyrządzone przez osoby trzecie. Organizator ponosi odpowiedzialność jedynie za szkody wyrządzone przez zwierzęta biorące udział w wystawie lub przez pracowników czy sprzęt organizatora, w ramach odpowiedzialności cywilnej.
Organizator zapewnia wystawcom (po wcześniejszym uzgodnieniu) prąd w bardzo ograniczonym zakresie, dlatego przy większym zapotrzebowaniu na moc prądu należy zabezpieczyć się w spalinowy agregat prądotwórczy. Wszelkie prace instalacyjne wykonuje wyznaczony przez organizatora elektryk.
Każdy wystawca ma możliwość prowadzenia na stoisku sprzedaży swoich wyrobów.
W sobotę 24.08.2024 r. w godz. 1000 - 1800 i w niedzielę 25.08.2024 r. od godz. 900 do zakończenia wystawy obowiązuje zakaz poruszania się pojazdami po terenie wystawy.
II. Warunki płatności:
- „Karta zgłoszenia udziału” zawiera obowiązujące ceny i stanowi podstawę do wystawienia faktury.
- Równocześnie ze zgłoszeniem udziału wystawca jest zobowiązany wpłacić należność za stoisko na konto organizatora (wskazane powyżej) w terminie do 19.08.2024 r.
- W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie Wystawy w podanym terminie, z przyczyn niezależnych od organizatora, wystawcy otrzymają zwrot dokonanych wpłat w pełnej wysokość
- O rezygnacji z uczestnictwa wystawca jest zobowiązany powiadomić organizatora najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem Wystawy. W przypadku późniejszej rezygnacji, wystawca ponosi koszt opłaty manipulacyjnej w wysokości 25 % wartości wszystkich zamówionych usług.
III. Postanowienia końcowe:
- Wszelkie reklamacje wystawców uczestniczących w wystawie wobec organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej i będą rozpatrywane przez organizatora pod warunkiem ich zgłoszenia najpóźniej w dniu trwania wystawy (przed demontażem stoiska).
- Organizator nie zapewnia wystawcom noclegów i posiłków.
- Wystawca zobowiązuje się do przyjęcia warunków zawartych w Regulaminie z chwilą złożenia „Karty zgłoszenia udziału". Zgłoszenie jest ważne, jeżeli widnieje na nim data i podpis lub pieczęć zgłaszającego.
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wystawy z przyczyn od niego niezależnych.
IV.Wystawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na stoisku oraz przestrzegania przepisów porządkowych, bhp i p.poż. na terenach wystawowych, a także do stosowania się do Regulaminu uczestnictwa w wystawie, który jest dostępny na stronie www.odrzechowa.com.pl oraz w siedzibie organizatora
Szczegółowych informacji dotyczących organizacji XXIII Pożegnania Wakacji udziela Gospodarz wystawy lub osoby przez niego wyznaczone, w sprawach bydła - Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego z/s w Odrzechowej, w sprawach koni – Okręgowy Związek Hodowców Koni w Rzeszowie,
Tel/fax 13 46 71 172
Gospodarz wystawy:
dr Władysław Brejta
Tel/fax 13 46 71 172
Dokumenty do pobrania: