XXIV POŻEGNANIE WAKACJI W RUDAWCE RYMANOWSKIEJ
Rudawka Rymanowska 29-31 SIERPNIA 2025 r.

Konferencja: Mleko i miĘso od Simentali szansĄ dla terenÓw gÓrskich i podgÓrskich
Promocja wyrobÓw mleczarskich i miĘsnych od zwierzĄt ras gÓrskich
REGIONALNY CZEMPIONAT KONIA HUCULSKIEGO

WaŻne informacje organizacyjne dla wystawcÓw,
biorĄcych udziaŁ w imprezie „XXIV PoŻegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej” w dniach 29-31.08.2025 r.

1. Zgłoszenia udziału w imprezie dokonać można tylko i wyłącznie na Kartach zgłoszenia udziału w nieprzekraczalnym terminie do 22 sierpnia 2025 r.

2. Opłaty za stoisko należy dokonać w terminie do 25 sierpnia 2025 r. na rachunek bankowy:

Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr 44 8636 0005 2001 0019 5214 0004

3. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia wystawcy o ile wcześniej zostanie zgłoszona większa ilość wystawców z tej samej branży (nie więcej niż 4 stoiska tego samego rodzaju, decyduje kolejność zgłoszeń). Powyższy zapis nie dotyczy wystawców z branży rolniczej

4. Obowiązuje zasada: 1 WYSTAWCA – 1 STOISKO!

5. Samochody ciężarowe i lawety (przewożące ciągniki i sprzęt rolniczy) powinny być zaparkowane na wyznaczonym parkingu poza miejscem wystawy, na terenie Gospodarstwa Odrzechowa (6 km od terenu wystawy).

6. Każdy wystawca ma wyznaczone miejsce wystawowe, zgodnie z informacjami podanymi w karcie zgłoszenia udziału. Zabrania się samowolnej zmiany miejsca wystawowego

7. Wyznaczone przez organizatora miejsce wystawowe można zajmować w piątek 29.08.2025 r. w godz. od 12:00 do 18:00 i w sobotę 30.08.2025 r. w godz. od 7:00 do 9:00

8. Wjazd na teren wystawy możliwy będzie po okazaniu KARTY WJAZDU, którą każdy wystawca otrzyma po dokonaniu zgłoszenia udziału w wystawie. Karta zostanie przesłana wystawcy pocztą e.mailową lub tradycyjną.

9. Organizator nie będzie przyjmował żadnych reklamacji związanych z warunkami atmosferycznymi i niską frekwencją osób uczestniczących w wydarzeniu!!!

 

 

OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA W „XXIV POŻEGNANIU WAKACJI W RUDAWCE RYMANOWSKIEJ”

 

1. Organizatorzy:

Lokalizacja: tereny wystawowe w Rudawce Rymanowskiej

Dni i godziny otwarcia wystawy: 30-31. 08. 2025 r. (sobota-niedziela) godz.  8:00 - 18:00

 

I. Zasady uczestnictwa

  1. 1. Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest przesłanie lub złożenie w siedzibie organizatora (Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Odrzechowa Sp. z o.o.) wypełnionej „Karty zgłoszenia udziału" oraz dokonanie wymaganej wpłaty na niżej podane konto bankowe do dnia 22.08.2025 r. Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr 44 8636 0005 2001 0019 5214 0004 z dopiskiem „XXIII Pożegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej”
  2. Wjazd na teren wystawy możliwy będzie po okazaniu KARTY WJAZDU, którą każdy wystawca otrzyma po dokonaniu zgłoszenia udziału w wystawie. Karta zostanie przesłana wystawcy e.mailem lub pocztą tradycyjną
  3. Organizator przydziela powierzchnię pod stoisko dla danej branży według kolejności zgłoszeń. Minimalna przydzielona powierzchnia wynosi 2 metry bieżące frontu stoiska.
    • W przypadku zabudowy powierzchni wystawienniczej i nagłośnienia we własnym zakresie, wystawca zobowiązany jest uzgodnić z organizatorem plan zabudowy stoiska do 22.08.2025 r
    • Wyznaczone przez organizatora miejsce wystawowe można zajmować w piątek 29.08.2025 r. w godz. od 12:00 do 18:00 i w sobotę 30.08.2025 r. od godz. 7:00
    • Organizator zobowiązuje wystawcę do przygotowania stoiska najpóźniej do godz. 9:00 w dniu 30.08.2025 r. Organizator nie zapewnia wyposażenia stoiska w sprzęt.
    • Demontaż stoisk może odbywać się wyłącznie po zakończeniu wystawy.
    • Transport, przeładunek, zamontowanie i demontaż eksponatów należą do obowiązków wystawców. Wystawca ubezpiecza eksponaty na swój koszt.
    • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody i kradzieże powstałe na stoisku wystawowym wyrządzone przez osoby trzecie. Organizator ponosi odpowiedzialność jedynie za szkody wyrządzone przez zwierzęta biorące udział w wystawie lub przez pracowników czy sprzęt organizatora, w ramach odpowiedzialności cywilnej.
    • Organizator zapewnia wystawcom (po wcześniejszym uzgodnieniu) prąd w bardzo ograniczonym zakresie, dlatego przy większym zapotrzebowaniu na moc prądu należy zabezpieczyć się w spalinowy agregat prądotwórczy. Wszelkie prace instalacyjne wykonuje wyznaczony przez organizatora elektryk.
    • Każdy wystawca ma możliwość prowadzenia na stoisku sprzedaży swoich wyrobów.
    • W sobotę 30.08.2025 r. w godz. 10:00 - 18:00 i w niedzielę 31.08.2025 r. od godz. 9:00 do zakończenia wystawy obowiązuje zakaz poruszania się pojazdami po terenie wystawy.

II. Warunki płatności:

III. Postanowienia końcowe:

  1. Wszelkie reklamacje wystawców uczestniczących w wystawie wobec organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej i będą rozpatrywane przez organizatora pod warunkiem ich zgłoszenia najpóźniej w dniu trwania wystawy (przed demontażem stoiska).
  2. Organizator nie zapewnia wystawcom noclegów i posiłków
  3. Wystawca zobowiązuje się do przyjęcia warunków zawartych w Regulaminie z chwilą złożenia „Karty zgłoszenia udziału". Zgłoszenie jest ważne, jeżeli widnieje na nim data i podpis lub pieczęć zgłaszającego.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wystawy z przyczyn od niego niezależnych

IV. Wystawca zobowiązany jest do:
utrzymania czystości na stoisku oraz przestrzegania przepisów porządkowych, bhp i p.poż. na terenach wystawowych, a także do stosowania się do Regulaminu uczestnictwa w wystawie, który jest dostępny na stronie www.odrzechowa.com.pl oraz w siedzibie organizatora.

 

Szczegółowych informacji dotyczących organizacji  XXIII Pożegnania Wakacji udziela Gospodarz wystawy lub osoby przez niego wyznaczone, w sprawach bydła - Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego z/s w Odrzechowej, w sprawach koni – Okręgowy Związek Hodowców Koni w Rzeszowie,
Tel/fax 13 46 71 172

Gospodarz wystawy:

dr Władysław Brejta
Tel/fax 13 46 71 172 Powrót

 

Dokumenty do pobrania:

Powrót

 

 

sekretariat@odrzechowa.com.pl